چگونه در چیگل فروشنده حرفه ای شویم؟(۲)

فصل دوم از مجموعه آموزشی چگونه در چیگل یک فروشنده حرفه ای شویم با نام مدل تجاری همکاری من با چیگل و قرارداد همکاری منتشر شد

مکان بازار اینترنتی چیگل که با هدف توسعه صادرات کشور با همکاری یکی از شرکت‌های برتر دانش بنیان در استان فارس و مشارکت و حمایت هلدینگ بانک توسعه صادرات راه اندازی شد، برای ارتقای بازاریابی محصولات ایرانی در جهان و توسعه صادراتی کشورمان نیاز به همکاری و شرکت تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در این هدف استراتژیک دارد. شرکت طرف همکاری بانک توسعه صادرات در این پروژه خدمات صادراتی، شرکت همیشه پویا است؛ این شرکت از سال 88 با هدف انجام پروژه‌های دانش بنیان در زمینه ICT در پارک علم و فناوری فارس راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.

همانطور که قبلاً قول داده بودیم، چیگل قدم به قدم با شما خواهد بود و به این منظور بخش مدیریت ارتباط با تامین کنندگان، اقدام به تهیه و انتشار محتوای آموزشی با عنوان " چگونه در چیگل فروشنده حرفه ای شویم؟"  نموده است. فصل اول این مجموعه آموزشی، تحت عنوان " چگونه کسب و کارمان را در چیگل ثبت نماییم؟" پیش از این منتشر شد و فصل دوم این دوره آموزشی نیز تحت عنوان «مدل تجاری همکاری من با چیگل و قرارداد همکاری»  ضمن آنکه روی سامانه  چیگل (www.cheegel.com) قرار گرفته است در فایل زیر قابل دسترسی است.

http://blog.cheegel.com/wp-content/uploads/2016/09/2.pdf

کد خبر 13232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =