تجار ایرانی مراقب سودجویان باشند

رایزن بازرگانی ایران در عمان در گفتگو با روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برخی از فعالان تجاری ایرانی بدون هیچگونه بررسی و مطالعه‌ای سرمایه‌گذاری کرده و پس از مدتی در مواجهه با چالش‌هایی سرمایه خود را از دست می‌دهند.

 به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، عباس عبدالخانی، رایزن بازرگانی ایران در عمان با اشاره به این که برخی از تجار ایرانی با پرداخت هزینه‌های کلان اقدام به ثبت شرکت انجام داده و اخذ اقامت عمان می‌کنند گفت: این افراد ولی بعد از مدتی با انواع مشکلات و چالش ها مواجه می شوند و سرمایه خود را از دست می دهند. 

وی افزود: فعالان تجاری ایران در نظر داشته باشند که روش اصولی ورود به بازار عمان با بررسی و مطالعۀ دقیق بازار به صورت میدانی و از طریق منابع رسمی امکان‌پذیر است.

رایزن بازرگانی ایران در عمان بیان کرد: شناخت قوانین و مقررات و ضوابط تجاری، بررسی رقبا، امکان سنجی طرح، محاسبه هزینه‌های تمام شده و هزینه‌های جانبی و در نظر گرفتن حجم بازار و نیز ذائقه و سلیقه مشتریان بر مبنای سطح قدرت خرید مشتریان عمانی از مهم‌ترین عوامل موثر در ارزیابی و شروع یک فعالیت تجاری در عمان به شمار می‌رود.

عبدالخانی تأکید کرد: فعالان تجاری جدید‌الورود آگاه باشند تا در دام سودجویان نیفتند.

کد خبر 28299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =