مشاور وزیر صمت: برنامه‌های دقیقی برای تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت داریم

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور کار بوده و پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.

به گزارش اگزیم نیوز، شهاب جنابی روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: نقاط امید بخش خوبی در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان وجود دارد که یکی از این نقاط امید بخش، حضور فعال بخش خصوصی در پیشرفت صنعتی استان و فضای همدلی و انسجام در بین این آنها و مسئولان مربوطه در استان می باشد که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیش از پیش این بخش در استان فراهم نموده است و این امر سرمایه ای ارزشمند است.
وی افزود: حضور واحدهای صنعتی فعال در استان زنجان یکی از نکات چشمگیر در این استان است به طوریکه شاهد اشتغالزایی مطلوب بخش صنعتی در این استان هستیم، در بخش معدن نیز ظرفیت های بسیار خوبی در استان زنجان وجود دارد و اقدامات موثری نیز در این خصوص انجام شده که باید با تلاش مضاعف، به استفاده بیش از پیش از این فرصت ها منجر شود.
مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت عنوان کرد: استان زنجان این ظرفیت را دارد که به الگویی برای پیشرفت صنعتی در کشور تبدیل شود.
وی افزود : وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه دقیق و حساب شده ای برای ایجاد تحول در نحوه حکمرانی بخش صنعت، معدن و تجارت دارد که به ریل گذاری های جدید در این بخش می انجامد.
جنابی یادآور شد: در این راستا برنامه ها و پروژه های خوبی تعریف شده که با عملیاتی شدن آنها در استان ها، نتایج آنها برای ذینفعان این بخش نمایان خواهد شد.
وی با بیان اینکه ادارات کل استان ها در نوک پیکان خدمت رسانی به ذینفعان این بخش قرار دارند تصریح کرد: یکی از دغدغه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، پاسخگویی سریع، دقیق و مناسب به نیازها و ذینفعان این بخش است که در این راستا، پاسخگویی مسئولانه توسط همکاران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، به طور جدی مورد انتظار است.
مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در ادامه بر انجام اقدامات موثر برای افزایش بهره وری واحدهای صنعتی و اهتمام بیش از پیش بر توسعه فعالیتهای دانش بنیان تاکید کرد و تمرکز برای تحقق اهداف تعیین شده در شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب را به عنوان مطالبه ای مهم، مورد تاکید قرار داد.
پیش از این مراسم، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صمت با استاندار زنجان در خصوص موضوعات مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت استان، دیدار و گفتگو کرد.
در این مراسم با تکریم از فعالیت های ناصر فغفوری در دوران تصدی مسئولیت، مجید گلشنی به عنوان مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 58557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =