تمرکز برای حل مشکلات تولید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' دولت تصمیم دارد قدم های موثری برای رفع مشكلات واحدهای تولیدی بردارد و زمینه را برای افزایش توسعه و اشتغال فراهم كند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز، علی طیب نیا عصر چهارشنبه در بدو ورود به كرمان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ظرفیت‌های گسترده استان كرمان در زمینه های كشاورزی، صنعتی و معدنی، هدف از سفر این است كه از نزدیك با مشكلات واحدهای تولیدی استان آشنا شویم و همچنین بتوانیم با یك برنامه مشخص از ظرفیت‌های مالیاتی، گمركی و بانكی استان در جهت رشد هرچه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی استفاده كنیم.
وی گفت: استان كرمان با توجه به قابلیت های فراوانی كه در حوزه كشاورزی، صنعتی و معدنی دارد می تواند نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد و جزء استان‌هایی است كه بخش خصوصی فعال و موثری دارد.
وی بیان كرد: وجود استاندار آشنا به مسائل اقتصادی و حضور فعال نمایندگان استان كرمان در مجلس شورای اسلامی باعث شده است كه مجموعه توانمندی برای رشد اقتصادی و فعالیت های توسعه‌‌ای مهیا شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در فرودگاه بین المللی كرمان مورد استقبال علیرضا رزم حسینی استاندار كرمان، جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قرار گرفت.
افتتاح كارخانه فولاد بردسیر، شركت در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و بازدید از كارخانجات خودروسازی بم از برنامه های سفر دو روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان كرمان است.

کد خبر 7235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =