استفاده از تمام ظرفیت اگزیم بانک برای تحقق جهش تولید

حبیب احمدی گفت: با توجه به راهبرد اصلي بانك توسعه صادرات ايران در حمايت از توليد ملي و افزايش صادرات غيرنفتي، مديريت امور شعب و بازاريابي برآن است تا در سال جهش توليد با بهره گيري از تمام امكانات و ظرفيت هاي موجود ، در مسير تحقق اين هدف، گام بردارد

دكتر حبيب احمدي، در مصاحبه با خبرنگار اگزيم نيوز ضمن تشريح عملكرد آن مديريت در سال گذشته و برنامه هاي در نظر گرفته شده براي  سال 1399 گفت:  با توجه به راهبرد اصلي بانك توسعه صادرات ايران در حمايت از توليد ملي و افزايش صادرات غيرنفتي، مديريت امور شعب و بازاريابي برآن است تا در سال جهش توليد با بهره گيري از تمام امكانات و ظرفيت هاي موجود ، در مسير تحقق اين هدف، گام بردارد.

حبیب احمدي ، بازاريابي پويا و جذب مشتريان جديد را از مهمترين  رويكردهاي مديريت امور شعب و بازاريابي بر شمرد كه از طريق برگزاري مداوم نشست هاي استاني با صادركنندگان، فعالان اقتصادي و مقامات استاني، حضور مستمر در جلسات اتاق هاي بازرگاني، حضور در شهركهاي صنعتي، شركت در نمايشگاههاي تخصصي، برگزاري دوره هاي تخصصي ارزي براي مشتريان در سطح استانها، مراجعه و مذاكره مستقيم با شركتهاي صادرات محور، تشريح آخرين خدمات بانك در قالب كتابچه و پورتال باشگاه مشتريان و همچنين انعقاد تفاهم نامه هاي همكاري با بانكهاي ديگر و سازمان ها و نهادهاي فعال در بخش صادرات، در دست انجام است تا ضمن ايجاد ارتباط دوسويه با مشتريان و درك و شناخت نيازهاي واقعي فعالان اقتصادي، خدمات مطلوب در جهت رفع نيازهايشان به آنها ارائه شود.

مدیر امور شعب و بازاریابی برنامه ريزي و هماهنگي لازم جهت حضور مديرعامل محترم، اعضاي هيات مديره و مديران بانك در استانها را از ديگر اقدامات آن مدیریت برشمرد كه در راستاي فراهم ساختن ارتباط مستقيم و بدون واسطه مديران عالي و ارشد بانك با صادركنندگان و فعالان اقتصادی انجام مي شود.

حبيب احمدي با اشاره به اجراي طرح  بانكداري شركتي توسط مديريت امور شعب و بازاريابي اعلام كرد در سال گذشته چشم انداز 5 ساله بانكداري شركتي تدوين شد و در گام نخست نسبت به افزايش تعداد مشتريان واجد شرائط  از 20 مشتري در 12 شعبه  به 110 مشتري در تمام شعب سطح كشور اقدام گرديد و در نظراست تا براي سال جاري نيز از طريق توسعه خدمات قابل ارائه اختصاصي به مشتريان بانكداري شركتي در قالب طرح هاي ديجيتال محور و فين تك برنامه ريزي شود .

وی با اذعان به اينكه رويكرد ارائه خدمات به صورت ديجيتال هميشه به عنوان يكي از دغدغه هاي مديران عالي بانك بوده است گفت با توجه به تأكيد مقام محترم مدير عامل جهت پياده سازي  بانكداري باز مديريت امور شعب و بازاريابي تمام مساعي خود را به منظور معرفي اين قابليت جديد به مشتريان ، بازاريابي و جذب آنها و در نهايت عملياتي نمودن آن معمول داشته است. درهمين راستا اتصال سامانه هاي بانك به بورس انرژي  و بورس كالا ، ارائه خدمات در چارچوب بانكداري باز به شركت سپرده گذاري مركزي و همچنين شركت هاي بزرگ در دست اقدام است و در فاز نهايي اجرا قرار دارد.

حبیب احمدی با اشاره به بروز بحران اپيديمي كورنا دركشور و لزوم حمايت از كسب و كارها و فعاليت هاي اقتصادي نيز گفت بانك توسعه صادرات تمهيداتي در نظر گرفته است تا حداکثر همراهی با مشترياني كه اين بحران بر فعاليت هاي آنها تأثر نامطلوب داشته است،  صورت پذیرفته و بدهی آنان امهال گردد. از سوي ديگر با توجه به لزوم حمايت از صادركنندگان خصوصاٌ در شرائط تحريم هاي ظالمانه،‌  امكان اعطاي تسهيلات با نرخ هاي ترجيحي به مشتريان فراهم شده است. وي حمايت مالي بانك از شركت هاي دانش بنيان و اعطاي تسهيلات ويژه در چارچوب طرح هاي مشخص را از ديگر برنامه هاي  بانك براي سال جاري برشمرد.

وی ضمن تشريح اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انساني مديريت امور شعب و بازاريابي گفت با حضور مستمر همكاران ستادي مديريت، در سطح استانها و تعامل صورت گرفته با روساي محترم شعب، خوشبختانه تمامي برنامه هاي تدوين شده در حوزه هاي آموزشي، جابجايي، جانشين پروري و انتصابات بطور كامل اجرايي شده و در سالجاري نيز بر اساس برنامه هاي مصوب اقدام خواهد شد.

حبیب احمدی ارزيابي و نظارت دائمي بر عملكرد شعب را از جمله ديگر اقدامات صورت گرفته طي چند سال گذشته بيان نمود و اظهار داشت كه عملكرد شعب به همراه بررسي نقاط ضعف و قوت آنها بصورت ماهانه توسط این مديريت رصد و نتايج حاصله، ضمن گزارش به مديرعامل و اعضاي محترم هيات مديره به خود شعب نيز منعكس مي شود تا شعب ضمن اهتمام به رفع نقاط ضعف خود ديد بهتري از عملكرد خود و ساير شعب، در دسترسي به اهداف تعيين شده داشته باشند.

 

کد خبر 33275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =