۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
شاخص کل بورس ۴۸۰۰ واحد دیگر افت کرد

شاخص کل بورس تهران امروز(دوشنبه)نیز در ادامه روند منفی روزهای گذشته ۴ هزار و ۸۵۷ واحد دیگر افت کرد و به یک میلیون و ۲۲۶هزار و ۱۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز نیز در ادامه روند منفی روزهای گذشته و فشار عرضه، تمام شاخص های بورس تهران سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۴هزار و ۸۵۷ واحد افت(معادل ۰.۳۹ درصد)به یک میلیون و ۲۲۶هزار و ۱۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم با یک هزار و ۲۶۴ واحد کاهش، ۳۱۹هزار و ۸۰ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز ۶۷۳ واحد افت کرد و به ۴۳۴هزار و ۶۹۷ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۴۳۸ واحد کاهش، ۲۸۳هزار و ۱۲۷ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۶هزار و ۳۳۷ واحد افت، شاخص بازار اول با ۴هزار و ۶۰۱ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۶هزار و ۲۰۵ واحد افت به ترتیب یک میلیون و ۷۳۸هزار و ۱۳۴ واحد، ۸۹۵هزار و ۸۴۸ واحد و ۲ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۷۷ واحد شدند.

با این حال شاخص کل فرابورس ۲۴ واحد رشد داشت و به ۱۷هزار و ۷۹۶ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۳هزار و ۹۸ میلیارد تومان در ۳۱۹هزار و ۴۱۵ نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در بازار فرابورس نیز ۹۸۲ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۴۰هزار و ۵۹ میلیارد تومان در ۷۷ هزار و ۶۷۵ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر منفی در کاهش ۴هزار و ۸۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فارس، فملی، شپنا و وغدیر و بیشترین تاثیر مثبت نیز برای نمادهای شستا، نوری و فولاد بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم برکت، خودرو، شستا، شپنا، فملی، فولاد و اپال بودند.

کد خبر 42116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =