ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران به ۴۰۷ هزار بشکه در روز رسید

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: با نصب دو دستگاه بوسترپمپ جدید در مرکز انتقال نفت رسید و ارسال، ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران با افزایش ۱۳۵ هزار بشکه در روز ، به ۴۰۷ هزار بشکه روزانه رسید.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، علیرضا بیات افزود: با توجه به مصرف و نیاز بیشتر به فرآورده های بنزین با تکیه به توان داخلی و نیروهای بومی، دو دستگاه بوسترپمپ با ظرفیت ۱۸۵ کیلو وات در مرکز رسید و ارسال نصب شد تا شاهد بالا رفتن حجم انتقال بنزین از سوی این مرکز باشیم.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران حفاری چالۀ پمپ، بتن ریزی، نصب پمپ و الکتروموتور، کابل کشی ولوهای برقی ( MOV ) به همراه موتور بوستر، کابل برقی ابزار دقیق از اتاق کنترل تا محل مورد نظر و لوله کشی های مربوطه را از جمله فعالیت های انجام گرفته در این فرآیند نامید .

وی در تکمیل این خبر افزود : همچنین در راستای این پروژه به تازگی همکارانمان در واحد مکانیک بوسترپمپ شماره ۱۰ مرکز رسید و ارسال را با هدف انتقال پایدار فرآورده های نفتی از مخازن این مرکز به مراکز نفت اصلی ، اقماری و ری – کرج مورد تعمیرات اساسی قرار دادند که نقش آن در افزایش راندمان انرژی بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به طور قابل توجهی در بهینه سازی و صرفه جویی انرژی موثر باشد.

بیات تأسیسات رسید و ارسال را یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراکز در زمینه رسید، ذخیره سازی و ارسال فرآورده در منطقه تهران نام برد و خاطرنشان ساخت: با نصب بوسترپمپ های جدید، انتقال فرآوردۀ بنزین از این ترمینال که پیش از این در حدود ۲۷۲ هزار بشکه در روز بود، به رشد ۴۰۷ هزار بشکه ای در روز ارتقاء خواهد یافت.

کد خبر 67720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =