لوازم خانگی گران نشده است/ عرضه بدون مشکل

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه تولیدکننده نیاز به نقدینگی دارد از این رو دائم در حال عرضه کالا به بازار است، گفت: قیمت لوازم خانگی هیچ تغییری نکرده و مثل سابق است.

به گزارش اگزیم نیوز، اکبر پازوکی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت عرضه لوازم خانگی از سوی تولیدکننده به نمایندگی‌های فروش اظهار داشت: هر ساله در بهمن ماه تمامی تولیدکنندگان باید حقوق به اضافه پاداش و عیدی بدهند بنابراین نیاز به نقدینگی دارند و با توجه به وضعیت بازار، تمام تولیدکنندگان به دنبال نقدینگی هستند از این رو هر نوع کالایی در بازار موجود است و کمبودی در بازار نداریم.

وی با بیان اینکه می‌گویند تولیدکننده کالا به نمایندگی ارائه نمی‌دهد فقط شایعه‌ای است تا به طریقی مردم را به سمت فروشگاه‌های خاصی بکشانند، درباره قیمت‌ لوازم خانگی تولیدی نیز افزود: قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده و مثل سابق است و تا این ساعت خبری از گرانی محصولات داخلی نداریم.

پازوکی درباره قدرت پایین خرید مردم گفت: به دلیل پایین بودن قدرت خرید، رکود بر بازار حاکم است. فقط در ۱۰ روز گذشته سمینارهای مختلف برای فروش کالا داشتیم تا مشتری به بازار بیاید.

پازوکی درباره سراهای لوازم خانگی هم اضافه کرد: چگونه می‌شود یک فروشگاه دار با دو درصد سود کالا را به سختی می‌فروشد اما در سراهای لوازم خانگی در قبال خرید تلویزیون یا جاروبرقی هدیه می‌دهند! نمی‌دانم چه سازوکاری در این مکان‌ها برقرار است.

وی با بیان اینکه باید اصالت به فروشگاه‌های لوازم خانگی بازگردد، گفت: نباید تبلیغات سو باعث شود مردم کالای قسطی با قیمت نجومی بخرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در مورد ورود شورای رقابت به ماجرای سراهای لوازم خانگی، تصریح کرد: ما نامه‌های زیادی به نهادهای مختلفی از جمله دفاتر رهبری، ریاست قوه قضائیه، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بودیم که در نهایت شورای رقابت وارد این ماجرا شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

پازوکی به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم قسطی فروشی رونق گرفته است. کارخانه دار مجاب شده همانطور که به بعضی جاها کالا می‌فروشند به فروشگاه‌های خرد هم بفروشند زیرا این اصناف خرد هستند که قلب تپنده بازار محسوب می‌شوند.

کد خبر 71247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =