افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که با تلاش‌های وزارت نفت شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌های نفتی و بازگشت منابع ارزی آن به کشور هستیم.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز از وزارت نفت، «مصطفی نخعی» با بیان اینکه فروش نفت و فرآورده‌های نفتی از مهم‌ترین راه‌های تامین منابع ارزی کشور است، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ به‌دنبال تلاش‌های گسترده وزارت نفت، شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌ها و بازگشت منابع ارزی به کشور بودیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با قدردانی از وزارت نفت بابت تلاش‌های انجام‌شده برای افزایش فروش و صادرات نفت در شرایط تحریمی، تصریح‌کرد: منابع ارزی حاصل از نفت، گاز و میعانات گازی افزایش یافته است و امیدواریم این رشد سال آینده نیز ادامه یابد.

نخعی بیان‌داشت: کارکنان صنعت نفت با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند، زیرا باید در سکوهای گازی و نفتی به دور از خانواده در وسط دریا شبانه‌روزی فعالیت کنند و به‌دنبال این تلاش‌ها، ما حتی یک ساعت افت فشار ارسال گاز از سکوها را نداریم؛ از این رو باید بیش از پیش برای رسیدگی به مسائل کارکنان تلاش شود.

وی تاکید کرد: افزایش صادرات نفت حاصل تلاش کارکنان صنعت نفت است، از آنجا که آنان برای توسعه صنعت نفت زحمات زیادی متحمل می‌شوند رسیدگی به نیازها و مشکلاتشان در اولویت قرار دارد.

کد خبر 72614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =