نمای بازار بورس، طلا و ارز در هفته سوم اردیبهشت

بررسی بازارهای بورس، طلا و ارز در سومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، نشان می‌دهد، ربع سکه با رشد ۲ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص کل بورس تهران با افت ۱.۸ درصدی کمترین بازدهی را داشتند.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، بررسی بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد شاخص کل از ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۴۵ واحد در نخستین روز کاری هفته یعنی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با افت ۱.۸ درصدی در پایان بازار روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۳ واحد رسیده است.

بازدهی بورس، قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت نیم سکه، قیمت ربع سکه

بازار ارز نیز در هفته گذشته نزولی بود و دلار با ۰.۲ درصد افت از ۶۰ هزار و ۹۵ تومان در یکشنبه، به ۶۰ هزار و ۸۵ تومان در چهارشنبه رسید.

بازار طلا در هفته جاری بازدهی مثبت داشت. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان در ابتدای هفته با رشد ۱.۶ درصدی به ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در پایان روز چهارشنبه رسید. سکه امامی از ۴۱ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۴۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان در پایان هفته رسید و در طول هفته، رشد ۰.۷ درصدی را تجربه کرد.
نیم‌سکه با رشد ۰.۸ درصدی از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه از ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با رشد ۲ درصدی به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 73551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =