ظرفیت‌های بورس و فرابورس در صنایع تبدیلی و غذایی به‌کارگیری می‌شود

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به‌منظور تسریع و تسهیل در اجرای طرح‌های صنایع کشاورزی، استفاده از راهکارها و مدل‌های جدید سرمایه‌ گذاری از جمله بورس و فرابورس به‌ویژه در کلان‌پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز از وزارت جهاد کشاورزی، «کریم ذوالفقاری» در گردهمایی سراسری مدیران صنایع تبدیلی و غذایی سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور از حمایت و هدایت سرمایه‌گذاران بخش صنایع تبدیلی و غذایی به سوی سرمایه‌گذاری‌های نوین خبر داد.

وی افزود: با توجه به حجم پروژه‌ها و مبالغ مورد نیاز ریالی و ارزی برای تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد، باید از همه ظرفیت‌های سرمایه‌ای کشور برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های ارزشمند بخش کشاورزی استفاده کرد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی خاطرنشان‌کرد: در تلاشیم با همکاری معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی و همچنین بانک کشاورزی، برای ۶ ماهه دوم سال اعتبار مناسبی برای توسعه این صنعت لحاظ کنیم.

نزدیک به ۱۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور وجود دارد که برای تکمیل، نیاز به تامین اعتبار دارند.

کد خبر 66954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =