اجرای طرح‌های تامین آب برای مشهد و تهران نیازمند تامین منابع است

سخنگوی طرح‌های ملی آب با بیان اینکه شهرهای مشهد و تهران نیازمند توجه در بخش آب هستند، گفت: طرح‌های تأمین آب برای این دو کلان‌شهر برنامه‌ریزی شده که نیازمند تامین مالی است.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز، عیسی بزرگ‌زاده با بیان اینکه اکنون طرح‌های اضطراری تأمین آب برای تهران و مشهد برنامه‌ریزی شده است، افزود: هم در بخش افزایش تأمین آب و هم در بخش ایجاد انعطاف‌پذیری بین سامانه‌های درون‌ شهری در دو شهر نیز طرح‌هایی در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که شهرهای مشهد و تهران واقعاً نیازمند توجه در بخش آب هستند باید منابع مالی مورد نیاز با کمک سازمان برنامه و بودجه تأمین شود البته طرح‌ها برای این دو شهر تعریف و مجوزهای لازم برای آنها اخذ شده و در قوانین بودجه آمده‌اند، ضمن آنکه انتخاب پیمانکار و مشاور هم انجام شده و هم اکنون مشغول کار هستند. بنا براین نیاز است در بخش تأمین مالی توجه بیشتری از سوی سازمان برنامه صورت گیرد.

سخنگوی طرح‌های ملی آب این طرح‌ها را طرح رینگ تهران، طرح آبرسانی هزار مسجد مشهد، طرح انتقال آب از سد طالقان به تهران و تأمین آب از غرب مشهد که باید تأمین مالی شوند، ذکر و تصریح کرد: در کنار اجرای این طرح‌ها باید مدیریت مصرف از سوی همگان جدی گرفته شوند تا مشکل ایجاد نشود.

کد خبر 74290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =